Online marketing diensten

De juiste online tools inzetten
Succesvol ondernemen online valt en staat bij een strategie waarin alle kanalen en tools goed op elkaar zijn afgestemd, zowel online als offline. Hiervoor is de kennis van uw markt, doelgroep en product of dienstverlening net zo belangrijk als onze online marketingkennis. De kracht van NEXSEM is dat wij de focus leggen op deze samenwerking. Dit doen we door creatief de online marketing tools inzetten, daar waar het effect het grootst zal zijn. Zonder de juiste marktkennis van jou als klant kan er nooit een strategie ontwikkeld worden die op een lange termijn rendeert.

Aanvragen?

Succesvol online ondernemen is focussen daar waar het effect het grootst is. Benieuwd waar de focus uw jouw business moet zitten?

Google Shopping

Steeds vaker leveren zoekopdrachten binnen Google direct het product op waar jij naar opzoek bent. Deze vertoningen heten product listing ads (PLA). Deze PLA’s ook wel Google Shopping resultaten leveren voor veel website de meeste conversies op tegen de laagste prijzen.

Search marketing

Een goede structurele basis in een AdWords of Bing account is van essentieel belang. Door rekening te houden met de zoekintenties van de klant bij iedere fase van zijn aankoopproces kun je beter je campagne inrichten en budgetten verdelen.

Remarketing strategieën

97% tot 99% van je bezoekers converteert niet op je website. Aan de hand van een juiste remarketing strategie kun je meer uit je huidige bezoekers halen die niet converteren. Ontdek de verschillende manieren om je huidige bezoeker te heractiveren met je merk en activiteiten.

Social advertising

Naast het adverteren op zoekopdrachten binnen Google kan het ook interessant zijn om te adverteren op gedrag van je doelgroep. Zeker wanneer de zoekwoorden in AdWords te duur gaan worden kan Facebook en Twitter mooie mogelijkheden bieden.