Dynamische remarketing

Dynamische remarketing of ook wel liquid ads genoemd is remarketing aan de hand van dynamische banners. Dit zijn banners die automatisch herkennen welke pagina’s en/of artikelen de bezoeker heeft bekeken. Hierdoor kan de advertentie precies de juiste content bevatten waar een bezoeker in geïnteresseerd is. Deze optie is alleen toegankelijk voor webshops of reisaanbieders. Hiervoor heb je echter wel een productfeed nodig.

Wat heb je nodig voor Dynamische remarketing?
Wanneer je dynamische remarketing wilt gaan opzetten moet je een aangepaste remarketing code laten plaatsen op je website. Deze code moet alle pagina’s, productsoorten, producten en productprijzen herkennen (de data layer). Vervolgens moet deze code de informatie terugsturen naar bijvoorbeeld je AdWords account. Hier worden dan verschillende remarketinglijsten gevuld als zijnde doelgroepen:

– Alle bezoekers
– Bezoekers die een product bekeken hebben
– Winkelmandjeverlaters
– Bezoekers die een conversie hebben gemaakt

Info aanvragen?

Ook ontdekken wat Dynamische Remarketing voor jouw webshop kan opleveren?

Dynamische remarketing opzetten
Om aan de gang te gaan met dynamische remarketing moet je dus nogal wat laten implementeren en instellen. Hiervoor kunnen wij je goed begeleiden om te zorgen dat de webbouwer meteen de code goed laat plaatsen en je de juiste biedingen instelt voor de interessante doelgroepen.

Wat is dynamische remarketing?