Adverteren in Twitter

Twitter is nog steeds een van de grootste en actiefste social media kanalen. Zo heeft Twitter 288 miljoen maandelijkse actieve gebruikers en versturen zij dagelijks 500 miljoen Twitter berichten wereldwijd. Daarnaast zijn deze gebruikers van Twitter voor 80% actief om mobiele apparaten. Dit maakt Twitter adverteren dus een ideale kanaal om je bezoekers mobiel te actieveren aan je merk, website of producten.

Aanvragen

Ook aan de gang met Twitter adverteren?

Twitter targeting opties
Binnen Twitter Ads, de marketing tool voor Twitter adverteren kun je de doelgroep targetten aan de hand van interesses, geografische locatie, geslacht, apparaat of gebruikers vergelijkbaar met uw volgers. Verder kun je de advertenties in Twitter richten op basis van contextuele targeting. Door de relevantie van de adverteren te optimaliseren via de woorden die je doelgroep in hun Twitter berichten gebruiken.

Kosten voor Twitter adverteren
Wanneer je gebruik maakt van Twitter adverteren betaal je alleen wanneer de gebruikers die je target je Twitter account gaat volgen. Of wanneer een gebruiker naar aanleiding van de “uitgelichte Tweet” een meetbare actie verricht zoals, je tweet retweeten, favoriet maken, beantwoorden of klikken op deze tweet. Verder heb je alle controle over je budget, omdat je werkt met een dagbudget en een begin en eind datum.

Introductie binnen Twitter Ads