OVER ONS

NEXSEM is een online marketing bureau opgezet door Marijn Prijs, dat verder gaat dan het ontwikkelen van search of social campagnes en voor zijn klanten. Wij willen met jouw als klant meedenken over een online marketing strategie voor jouw business. Bij ons zit de focus op het ontwikkelen van een sterkere online presence en merkpositionering. Dit doen we door de juiste online marketingtools in te zitten daar waar het effect het grootst zal zijn bij jouw doelgroep. Of dit nu gaat via feed gestuurde search campagne binnen AdWords, geavanceerde social remarketing strategie of advies over je prijspositionering, dat maakt niet uit. Het gaat om de balans van alle facetten die bepalen of bezoekers bij jouw, je producten of diensten afnemen.

Onze visie
Mijn visie over de dienstverlening van NEXSEM is dan ook: Wij helpen geen online ondernemers met enkel AdWords of facebook, wij helpen ondernemers met online marketing. Het gaat namelijk niet om de kanalen, maar om de strategie waarin je de kanalen inzet. Vandaar dat de naam NEXSEM ook staat voor next genaration search engine marketing.

Onze missie
Onze missie is dan ook klanten meer inzicht te geven in de mogelijkheden die online marketing te bieden heeft. Hierdoor kunnen we de online vertaalslag het beste maken om tot een succesvolle online marketing strategie te komen.

NEXSEM = Marijn Prijs

De “wij” en “ons” staat voor mij Marijn Prijs. Ik ben tijdens mijn studie communicatie in Eindhoven  (in 2007) begonnen met Online Bastards, omdat ik de behoefte over online communicatie en social media gebruik bij verschillende ondernemers proefde. Later heb ik deze bedrijfsnaam veranderd naar NEXSEM.

Ervaring binnen Online marketing
Na mijn studie communicatie heb ik Online Bastards op een laag pitje gezet en heb ik de kans gekregen de online marketing wereld verder te verkennen bij Tribal Internet Marketing (in middels RIFF) in ‘s-Hertogenbosch. Hier heb ik alles geleerd over de online marketing en advertentiemogelijkheden online.

Vervolgens ben ik als inhouse SEA specialist gaan werken voor de webshop replacedirect.nl (MyMicro Group). Hier was ik verantwoordelijk voor alle online paid channels binnen de webshops ReplaceDirect (B2C) en Twindis (B2B) voor Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Hierin werkte ik met geautomatiseerde productfeeds waarin het mogelijk was om ruim 600.000 producten online goed neer te zetten binnen AdWords, Bing, Prijsvergelijkers en Marketplaces. Mijn uitdaging was hierin een gezonde ROI te behalen en groei te stimuleren.

Later ben ik als Senior SEA specialist aan de slag gegaan bij Tix.nl. Hier heb ik de gehele SEA strategie opgezet rekening houdend met de behoefte om in 18+ landen te kunnen adverteren met alle mogelijke vliegroutes en overige gerelateerde zoekvolumes.

 

Contact opnemen

Benieuwd wat ik voor jouw business kan betekenen?